26 Ocak 2015 Pazartesi

MAT KIRMIZI RUJ/MATTE RED LIPSTICK/MAC RELENTLESSLY RED

Hep nude rujlar kullandım yaklaşık bir senedir banada kırmızı yakışacaktır mutlaka banada yakışan bir kırmızı ruj vardır inadıyla çıktım yollara.Bu aldığım 2. kırmızı ruj.Diğeri yine Mac ten aldığım bir rujdu.mac viva glam velvet Yazısı hemen solda.
2. aldığım altta resmi olan pembe alt tonlu kırmızı mat bir ruj.Sürümü oldukça zor öle aynasız sürülcek bir kırmızı ruj değil.
Lisa Eldridge '' Her kadına yakışan bir kırmızı ruj vardır önemli olan tonunu bulması'' demişti bir videosunda.
Bunu sürdüğümde bana asla kırmızı rujun yakışmayacağını söyleyen en yakın arkadaşım bile beğenince dayanamayıp aldım.Bende çoook beğendim.
Ama asla dudak kalemsiz kullanammayacağım bir ruj olduğu için aynı renkteki dudak kaleminide aldım.
Rujun adı MAC RELENTLESSLY RED
Dudak kalemi DYNAMO (kalıcı dudak kalemi serisinden)
İkisinin uyumu harika...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder