30 Haziran 2014 Pazartesi

THE BALM RUJ JAMES BALM MAI BILLSBEPAID



      Bursa ya GRATİS açıldı bir açıldı tam açıldı..Heralde The Balm standı talan edildi desem abartmış olmam.Ya hiç bir şey bulamadım gittiğimde ki dört gözle beklediğim bir markaydı kendileri.Bursa ya ilk açıldığında hakikaten indirim oldu alanlar alışverişin dibini gördü bende avucumu yaladım geri döndüm.
 
    Zannedersem %30 luk bir indirim vardı The Balm da bu hafta.Bende 12 tl iken almadığım bu ruju 17 e alayım dedim.Böle bir huyum var benim ya almıyım die tutarım kendimi indirimlerde sonra giderim böle daha pahalı olunca alırım.

   Bu ruju en yakın arkadaşımla deniyorduk.Tam almaktan vazgeciyordu kiiiiii orda müşteri olan bir bayanın hayran bakışları ve kesinlikle almalısın düşünme sana çoook yakıştı demesiyle hemen aldı kendisi :))

   Ben o gün almadım zaten o gün Nadiyenin iltifatlarıyla uğraştık yaa:)) Biri gelir hanfendi çantanız çok güzel biri gelir kıyafetleriniz çok güzel biri gelir saçınız çok güzel en sonda gratista rujunuz çok güzelle günümüzü kapattık..
     Canım arkadaşım Nadiyenin tavsiyesiylede ruju bende aldım bir kaç gün önce.
    Yapısının bu kadar güzel olması beni baya şaşırttı..Dudaklarınızda hafif karıncalanmaya neden oluyor.ZatEn biraz dolgunlaştırıcı etkisi varmış.Ama öle aman aman Angelina Jolie olmayı beklemeyin.
     Ama iyi ki almışım çok beğendim bitince yine alırım ben rujdan tabi ömrümüz yeterse ..
     Günlük sür çık öle çok koyu makyajada gerek yok beğendim kendilerini..


      Hi everyone..
      This is my first lip product from THE BALM . Actually I wouldnt buy this product or I shouldnt buy it but I couldnt resist myself. :))
     While We were tring this lipstick , one of the customers said to my friend İT IS GORGEOUS YOU SHOULD BUY IT.  Aaaand Of course She bought it and after 3 or 4 weeks I bought this lipstick too :))
   
     For your daily make up It is soo good.Its colour is nude ,soo naturel.And the best part is about this lipstick that it makes your lipstick a little plump.When you use it , you can feel a little prickle.

     
   

THE BALM JAMES BALM  MAİ BILLSBEPAID

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder