30 Haziran 2014 Pazartesi

CHRISTIAN DIOR BRONZER POWDER & CREAM EYESHADOW ,GUERLAIN EYESHADOW PALETTE,SISLEY BOTANICAL D-TOX

   Makyajda vazgeçemediğim markalardan biri de Christian Dior dur. Bunda en büyük katkı; kendisi, fırçası, gramajı ve etkisi kadar büyük olan Dior Show Maskarayı söylemezsem olmaz.Uzun yıllardır kullandığım bir rimel kendileri.Vazgeçilmezlerim arasındadır.
   Antalya ya iş gezisi için gitiğimde YKM den aldım bu pudrayı.Hafif turunculuk var içinde.Kapatıcılığı çok güzel.Hatta çok çok güzel fırçaya ilk alırken mümkün olduğunca az alıp yedire yedire uygulamanızı tavsiye ederim eğer homojen bir görüntü istiyorsanız.Sonra yama yama renk farklılığı olabilir.
   İçinde çok küçük minicik ışıltıları var.Ve kutusunun içinde çok güzel şirin mi şirin bir uygulama fırçası var.Onun fotosunu çekip koyacağım sonra ..
   Normal de kontur yapmak için aldım ama sonra bütün yüzüme uygulayınca daha güzel olduğuna karar verdim.Hatta Bazen allık ,bazende gözkapağı çukuruma far olarak da kullanıyorum.
   Pudramı şu an kullanamıyorum en yakın arkadasıma verdim ve alamıyorum geri :)) Çok beğenmiş kullanıyor kendileri..Güle güle kullansın :))

 
 
        Gelelim rengiyle beni almalısın diyen krem farımızaa.Rengi aynen böle fotoda çok net çıkmış.Pigmentasyonu cidden çok iyi aynen parmağımdaki gibi gözde o rengi veriyor.Yanlız inanılmaz derecede toplanıyor.Berbat bir görüntü ortaya çıkıyor.Bu yüzden kullanamıyorum.Güzel bir far bazı almam lazım.:(( Yoksa öle durucak kutuda toplanmasına engel olmassam.

 

       Düğün makyajım için aldığım ve 250 lira verdiğim bir far paleti.Guerlain nın özel koleksiyon serisinden bir far paleti.Belkide hayatımda aldığım en kaliteli far budur.Toplanma sorununun en az yaşandığı far paletim budur efendim.Renk verme yani pigmentasyonu zaten harika.
     Sadece renklerinden biraz pişman oluyorum bazen acaba daha toprak tonlarımı alsaydım diyorum kendime.Beyaz olanını günlük kullanıyorum kaş altlarına aydınlık vermek için.Çok koyu kahve rengi hariç hepsinde ışıltı var.Koyu kahveside nasıl bir şeyse fırçanın ucunu değdir bütün evi boya.İnanılmaz koyu bir kahve yanık kahve gibi ve acaip renk verio ve çokda kalıcı..O yüzden kaşlarımı bununla dolduruyorum.




     Dibine kadar kullandım bitirdim ve şişeyi attım.D-tox yaptımı cildime galiba yaptı çünkü inanılmaz sivilce çıktı 3.haftamda.Sonra hiç bişe kalmadı telaş etmeyin.Bunu senelik bir bakım olsun die aldım.Bursa Altuğ Mağazasından almıştım.Cildimde herhangi bir alerjik vaka olmadı.Sadece gece sürüyosunuz ve bir kutu kullanıyorsunuz.Bütün cilt tipleri için uygun.

     Bunu satın alırken Filiz Hanım çok övmüştü (kendisi Altuğa gittiğimde benle ilgilenen çok güleryüzlü bilgili ilgili alakalı hoş bir bayandır:)) Hatta yok hala Altuğda baska bir mağazanın açılışına gitmiş o gelsede gitsem yine altuğa. Tamamiyle ona güvenerek almıştım.

    Yaklasık 1.5 senedir cilt bakım ürünlerine ciddi paralar döküyorum.Bu üründe 500 tl civarındaydı. Ben cildimden çok memnunum ve gerçekten bakınca dahada güzel oluyor insanın cildi.
   Bu ürünler ilgili çok detaylı bir bilgi vardı Filiz Hanımda ondan tedarik edince buraya direk yazarım


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder