29 Mayıs 2014 Perşembe

YSL FOREVER LİGHT CREATOR CC CREAM APRİCOT

          Eveeeett bir kozmetik mağazasına gidersiniz ve bazen böle çok saf böle kandırılmaya müsait avlancak masum bir ceylan gibi olursunuz ordada bir uzman olur size alır ürünü uygular över över sonra bir bakarsanız kasadasınız ve kredi kartınızı uzatıyorsunuz.. :))) Bu ürünü almam aynen böle oldu. :)))
         Bazen herşeye atlamamak gerekiyor..Uzun zamandır CHANEL in VITALUMIERE serisinden fondoten almak istiyordum sonra gittim hemen aldım ilk çıkan yeni fondotenini ama eve bir geldim internetten baktım ve şoooooookkkk...Kupkuru olan cildim içim yağlı cilt serisinden bir fondoten almışım.
        Neyse fondoteni değiştirmek için gittiğimde birden YSL CC CREAM alıp çıkmış olduk. :))
        Ürünün güneşten koruma özelliğinin olması beni cezbetti açıkçası.SPF 35 VE ÜSTÜ..


I AM USING THIS CC CREAM FROM YSL  FOR DAILY MAKE UP. I BOUGHT IT CUS IT HAS GOT HIGHLY SUN PROTECT (SPF 35 :)))  I BOUGHT APRİCOT COLOUR..I COULDNT UNDERSTAND WHAT IS THE DIFFERENCES BETWEEN BB REAM OR CC CREAM OR FOUNDATION...JUST I CAN SAY THIS DESPİTE I USE IT EVERYDAY IT DOESNT MAKE ANY DAMAGE ON MY SKİN..IN THE EVENT MAKE UP IS NOT VERY USEFULL SOMETHING FOR OUR FACES :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder