3 Mayıs 2014 Cumartesi

Mac lip pencil and lipstick

MAC HUE

DUDAK KALEMİ MAC IN SYNCH  lippencil

     Merhabalar..Benim asla vazgeçemediğim günlük makyaj rutinimin olmazsa olmazı ruj + dudak kalemidir.
Dudak kalemi hem rujumun kalıcılığını arttırmakta efendim hemde rujun rengi tam çıkmakta.Normalde dudak renginiz biraz daha kırmızı ise kullandığınız rujların rengi biraz değişiyor.Bende bunu çok sevmiyorum dudak kalemiyle rujun rengi tam çıkıyor.
     Ben MAC ten hue isimli ruju için ın synch isimli dudak kalemini aldım ikisini beraber kullanıyorum.
      İkisini gerçekten çok beğeniyorum çok doğal ve güzel tatli bir pembe oluyor.Uzun sürede kalıyor dudağımda.
     Hatta alırken Mac te benimle ilgilenen arkadaş bile çok beğenip dudağındaki ruju silip bu ikiliyi sürdü :)) Biz çok beğendik.
     Dudak kalemi çok doğal bir renk olduğu için pembe yada ten rengi bütün rujlarınızın altına kullanabilirsiniz.
    Hatta ben bu dudak kalemini göz kalemi olarak da kullanıyorum..Beyaz göz kalemleri bana çok çiğ geliyor.Onun yerine bu daha doğal bir görüntü elde etmemi sağlıyor.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder