2 Mayıs 2014 Cuma

REAL TECHNIQUES CORE COLLECTION



      Uzun zamandır almayı çok istediğim bir fırça seti Real Techniques Core Koleksiyon
  Bursaya Gratis açıldığındaki büyük indirimden almıştım.İçinde tam dört tane fırça var.
    Ben sırasıyla fırçaları ne için kullandığımı yazıcam.
1.Firça : Mac ten aldığım Soft and Gentle ı bu fırçayla uyguluyorum.Yanağımın hemen üstüne ışıltı aydınlık versin die aldığım bir ürün.Yani toz şeklinde olan highlighter bir ürünün sürüyorum bu fırçayla.
Orta Boy ve yuvarlak elips formda bir fırça.

2.Fırça : Bu normalde fondoten fırçası.ama bence çok küçük bütün yüz için.Hiç denemedim bile fondoten uygulamayı.Ben bu fırçayla göz makyajım için far bazımı sürüyorum.Ucu ince sivri bir yapısı var göz pınarlarıma tam oturuyor şekli.Sürüp iyice yedirebiliyorum far bazımı bu fırçayla.

3.Fırça : Detay fırçamızı da ben göz makyajımda kullanıyorum.Farı gözlerimin altınada süreceğim zamanlarda kirpik hizamda far bazımı bu fırçayla uyguluyorum.Yada tam göz pınarlarıma krem far sürüyorum.

4.Fırça : Buffing brush adındaki bu fırçayıda bronz pudralarım için kullanıyorum.Özellikle kontur yaparken elmacık kemıklerımı belırgınlestırmek için bronz pudramı bu fırçayla sürüyorum.

    İlk bu seti aldığımda sadece iki fırçasını kullanıyordum.Resimdeki ilk ve son fırçayı.Diğerlerini ne için kullancam die düşünürken buldum onlarında yerını..
    Setten çoook memnun kaldım.Genel olarak kıl yapısını çok beğendim.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder