4 Şubat 2014 Salı

MY MASCARAS . THE BEST MASCARA FOR ME. :)

1....For years I have been using DIOR SHOW MASCARA.It ıs the best mascara I have used...Its brush is the biggest brush.I never give up using it
.http://www.dior.com/beauty/en_int/fragrance-and-beauty/makeup/eyes/mascaras/pr-mascaras-Y0697020-buildable-volume-lash-extension-effect.html

2...Second mascara at the photo ıs MAC HAUTE & NAUGHTY LASH MASCARA.It has got two different brushes.(When you turn just pink part ,you will get less products and little brush.Thıs part ıs good for daily make up.And when you turn just purple part you wıll get much products and big brush.and you can use ıt when you want to big and volume lashes..Sometimes ı dont want to wear make up and ı curl my lashes and use the pink part for my lashes.and ıt appears so natural look.I lıke thıs mascara.
http://www.maccosmetics.com.tr/product/152/10182/Products/Gz/Maskara/Haute-Naughty-Lash/index.tmpl

3...Third mascara at the photo again is MAC OPULASH OPTIMUM BLACK MASCARA..   I went to the MAC store and ı saıd to them I want a mascara like Dior show :) And they show me thıs mascara.It ıs the biggest brush mascara at MAC.I lıke ıt.It ıs a lıttle cheaper than Dior show.I had recommened Dior show mascara to my best friend.And now She has just used Dior show mascara.She said that I never give up Dior show mascara..I gave as a gift Mac opulash optimum black mascara.But She didnt like ıt too much.She preferes Dior show alwayss :)))..But ı lıke mac .I can use it again.
http://www.maccosmetics.com.tr/product/152/18847/Products/Gz/Maskara/Opulash-Optimum-Black/index.tmpl 4...And the last mascara at the photo was given as a gift one of  my friends..She is soo cute girl and Max factor expert.For years maybe 10 years :) I dıdnt buy Max Factor products.But ı lıke ıt, its brush looks lıke Dior Show but little..You can tried ıt, ıf you want  cheaper one....:))
http://www.maxfactorturkiye.com/product.php?id_product=24

And the last..I never buy waterproof mascara..I dont lıke them .Cus ıt ıs realy hard to remove them from my face.All of the my mascara are not waterproof...

Selamün aleyküm cemaat.Sanki çok okunan biriymişim gibi yazıyorum ama neyse..Kendi kendime cok konusurum zaten .:p
Evet bugun size favori mascaralarımdan bahsedeceğim efendım.İlk mascara en begendım en favori mascaram tabikide DİOR SHOW MASKARA.Bu maskaranın fırçası kocaman.Bildiğim kadarıylada en büyük fırçalı mascara.Gramaj olarakta piyasadakilerden fazla.Fiyatı pahalı ama bence kesinlikle değer.Neden...ilk olrak gramajı fazla..kuruma yapmıo topaklanma bende yapıo :) ama bu mascaranın müdavimi olan en yakın arkadasım ( Tabıkıde benım tavsıyemle bu mascarayı kullanmaya basladı ne kadar kabul etmesede Nadıyeeee:))) asla yapmıo diorr.Dior dior baskada bişe demior..:).Bir sene yetiomuş ona hatta, kendiside makyaj delısıdır bu arada..

2...maskara MAC HAUTE & NAUGHT LASH MASCARA.Ben begndım.Ikı tane fırcası var.pembe yerınden cevırınce daha az yoğun bır fırca gelıo.gunluk kullnaım ıcın ıdeal.Ben ole cok yapay duran kırpıklerı sevmıyorum..mor yerden cevırınce daha yoğun hacımlı bır fırca gelıo.Bunuda yoğun etkı yoğun hacım ıstedıgınızde kullanabılırsınız...tavsıye ettıgım arkadaslarım sadece mor kısmını kullandıklarını anca yettıgını soyledıler.pembe kısmı hıc surulmus gıbı degıl dedıler.bende o etkıyı sevdıgım ıcın sevıyorum zaten dedım:)) ben begendım.yapısıda guzel.Bence genel olarak mac ın yapıları guzel zatenn.

3.mascara..Gittim Mac magazasına dedım kı bana dıor show gıbı bır mascara ver dedımOda bana MAC OPULASH OPTIMUM BLACK MASCARA yı verdı.Fırcası en buyuk mac mascarasıymıs.begendım aldım..en sevdıgım ozellığı ben gun ıcınde 4-5 kere yuzumu yıkamak zorunda kalıyorum.Suya dayanıklıda degıl suyla hemen ole dagılmıo.toplanmıo.hatta en begendıgım mac mascarası bu dıyebılrım..

4...Vee son olara Max Factor mascara.Belkide 10 senedır MAX FACTORUN standına dahı yaklasmıyorum.Aldıgım bır mascara 10 sene once bozuk cıkmıstı..Ama bunda max factorden zıyade stock calısan bır mağaza var Bursada herkes bılır onun suçu oldugunu dusunuyorum..Neyse bunu bana cok tatlı cok sevdıgım aynı zamanda MAX FACTORUN uzun yıllar uzmanlıgını yapmıs bır arkadasım hedıye ettı (Aynurcum cok tesekkur ederım )..Fırcaşı kucuk dıor gıbı :)  .Begendım gercekten begendım.Parasız kaldıgımda mascara almm hayat mebat meselesı olursa ( bilmiom dogrumu yazdım mebatı :p) bu mascarayı alırım..

ONEMLİ BİR AYRINTIDA KIZLAR MASCARA SÜRERKEN BEN PARMAĞIMLA AGZINI KAPATIYORUM SURME ESNASINDA HAVA GIRISINI MINIMUMA INDIRMAK ICIN..AMA DIKKAT EDIN ELINIZE BULASABILIR ONU SILMEYI UNUTMAYIN :)) VE DAHADA ÖNEMLISI KIRPIKLERINIZE BAKIM YAPIN..MASCARA NE KADAR GUZEL OLURSA OLSUN KİRPİĞİNİZ YOKSA NEREYE SÜRECEZ DIMI..MAKYAJ BAKIMLI YUZDE GUZEL DURUR..:)) HERSEYDEN ONCE BAKIM..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder