10 Aralık 2013 Salı

GUERLAİN CİLT BAKIMI(SKIN CARE)

GUERLAİN CİLT BAKIMI...
3.ADIM. NEMLENDİRME; Nemlendırıcı surmeden once mutlaka tonık kullanıyorum.Tonık kullanılması kremlerın daha etkılı emılımı saglıo..hıc tonık kalmasada mutlaka gulsuyu surmeden nemlendırıcımı surmem..
Guerlainin bu toniğini şişenin dibine kadar kullandım..belkıde en basarlı ürünlerinden bırı buydu..yüzüme bunu sürüpte nemlendirici sürmeyi unuttugumda farkettım tonıklerın yaptıgı o gergınlıgı kesınlılle yapmıo..ama cıltte bı dırılık saglıo ..cok cok guzel bır  tonık ..(8-10)

SUPER AQUA-LOTION

REPLUMPING TONER, HYDRATION, RADIANCE

30 hours of intense hydration. Wrinkler defence


Bu toniği kullandıktan sonra ardından gece ve gunduz kullandıgım serum Super Aqua Serum oldu.nemlendırme olarak super bır urun.bu urunu kullandıgımda cıldımde nemsızlık hıssetmedım.cıddı anlamda nemlendırıyo...cok hafıf bır yapısı var.anında emılıo cıltte.bu tarz urunlerı ben az kullanmayı tercıh ederım.serum oldugu ıcın zaten yogun nemlendırme saglıyor..nemlendırmenın yanında cıldıme cıddı anlamda bır dırılık sagladı..deneyın derım.(8-10)

SUPER AQUA-SÉRUM

INTENSE HYDRATION WRINKLE PLUMPER

30 hours of intense hydration. Wrinkler defence



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder